Frenk Jacobs
Bedrijfsadministraties

Wie zijn wij?

Het ontstaan

Na 13 jaar te hebben gewerkt als Adjunct Inspecteur/ Coördinator Geldautomaten bij een geld,- en waarde transporteur heb ik me verder gespecialiseerd. Met mijn diploma's op zak ben ik aanvankelijk, middels een uitzendbureau, als medewerker administratie/salarisadministratie gaan werken bij een bedrijf welke hun 375 medewerkers detacheren in de industriële dienstverlening. Na een half jaar werd ik aangenomen als Bedrijfsadministrateur en verzorgde onder meer de debiteuren/crediteurenadministratie, projectadministratie en werd verantwoordelijk geacht voor de import van de uren vanuit het planningspakket en de daaraan gekoppelde facturatie. Na een 12 jarig dienstverband kwam er een einde aan een periode waar ik met plezier heb gewerkt.

De ambitie was er om als zelfstandige een administratiekantoor te starten voor in de regio opererende ondernemingen in het MKB, starters, ZZPers en particulieren.
Het concept was duidelijk, een zo volledig mogelijke administratie tegen een betaalbare prijs per maand op basis van deugdelijke voorcalculatie. De klant dient vooraf te weten wat zijn kosten zullen zijn voor de administratieve dienstverlening.
Na een periode van research ontstond uiteindelijk Frenk Jacobs Bedrijfsadministraties. Een partner in administratieve dienstverlening waar u op kunt "rekenen".


© 2006-2010 www.mijn-eigen-website.nl