Na 13 jaar te hebben gewerkt als Adjunct Inspecteur/ Coördinator Geldautomaten bij een geld,- en waarde transporteur
heb ik me verder gespecialiseerd.
Met mijn diploma's op zak ben ik aanvankelijk, middels een uitzendbureau, als medewerker administratie/salarisadministratie gaan werken
bij een bedrijf welke hun 375 medewerkers detacheren in de industriële dienstverlening.
Na een half jaar werd ik aangenomen als Bedrijfsadministrateur en verzorgde onder meer de debiteuren/crediteurenadministratie, projectadministratie
en werd verantwoordelijk geacht voor de import van de uren vanuit het planningspakket en de daaraan gekoppelde facturatie. Na een 12 jarig
dienstverband kwam er een einde aan een periode waar ik met plezier heb gewerkt.
De ambitie was er om als zelfstandige een administratiekantoor te starten voor in de regio opererende ondernemingen in het MKB, starters, ZZPers en particulieren.
Het concept
was duidelijk, een zo volledig mogelijke administratie tegen een betaalbare prijs per maand op basis van deugdelijke voorcalculatie. De klant
dient vooraf te weten wat zijn kosten zullen zijn voor de administratieve dienstverlening.
Na een periode van research ontstond uiteindelijk
Frenk Jacobs Bedrijfsadministraties. Een partner in administratieve dienstverlening waar u op kunt "rekenen".